۴ پاسخ

هیچ کدوم از غربالگری ها و سل فری ناشتایی نداره. مگر چکاب هم داشته باشید

گفتن برای انومالی آزمایش بدی؟

آخه دکتر و آزمایشگاه گفتن باید ناشتا باشی بعد من صبا خیلی ضعف میکنم اصلا نمیتونم برم آزمایش

سلام نه ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری