دوستان غربالگری دوم باید ناشتا باشی یا خیر

۷ پاسخ

نه گلم ناشتایی نداذه سونو انتی رو با خودت ببر
آزمایشت کواد مارکره؟

نه عزیزم نیازی به ناشتایی نیس

نمدونم من ندادم

غربالگری اول دوم هر دو خون هستن خوب اولی ک من انجام دادم عصر بود نیاز ب ناشتا نبود دومی هم شاید نباشه

اگه سونو هست باید سیر باشی😁

نه عزیزم اگرمنظورت آنومالیه ،،هیچ کدومشون نیاز به ناشتا باشی ندارن

بله چون خون هستش باید آخرین سونو گرافی رو‌ هم ببری

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری