بچه ها ازمایش غربالگری ورحله دوم باید ناشتا باشی ؟! یا مهم‌ن

۳ پاسخ

نیاز به ناشتایی نداره

من ناشتا نبودم انجام دادم مشکلی نبود

من دکتر ننوشت گفت لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری