شما غربالگری هقته ۱۵ انجام دادین ؟؟

۶ پاسخ

من دوشنبه میرم😊

اره من بااینکه آزمایش و سونو ان تی اوکی بود دکتر واسه اطمینان نوشته و انجام دادم

وااااای خانما من دوباره سرماخوردم چیکارکنم همش هم خونه هستم بیرون نمیرم نمیدونم چرا ول کنم نیست

اگه ان نی نرمال باشه غالبا دکتر درخواست نمیده

من باتوجه به ان تی و غربالگری اول ک نرمال بود دکتر برام ننوشت فقط سونو آنومالی دادم

۱۵هفته غربالگری نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری