۷ پاسخ

منم بعد انتی همون روز ازمایشش ودادم ۱۲۰۰ هزینه اش شد اول پاستورازمایشگاه چون خوب بود دیگه ازمایش دوم وندادم

اره برامنم نوشت ۱۵هفته و۴روزگی رفتم از۳میلیون ۷۰تومن کم بود

ازاده

سه تومن

اره منم ۱۶ هفته گفته دقیقا فردا

نه من بعد انومالی ازمایش برام ننوشت گقت هم سونو وازمایش انتیت خوب بوده هم سونو انومالی پس احتیاجی نیس

بله همون هفته ۱۶انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری