مامانا شما ۱۶هفته ازمایش غربالگری دوم دادین؟

۹ پاسخ

اره من رفتم بااینکه غربالگری اولم خوب بود

سبز بمانید دوستان🌹🥺💋

اگه برات نوشته حتما انجام بده عزیزم 👌

بله ما دادیم ..از ۱۵ هفته تا ۱۸ هفته وقت داره 👌

من انجام دادم عزیزم

من ۱۸ دادم

ن ب من گفتن ک نیازی نیس

اره چون انتی نداده بودم یعنی رفتم ولی ۱۴ هفته بودم دیگ دیر شده بود

من ندادم دکتر گفت نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری