سلام مامانا شما تعیین جسیت نی نی تونو چند هفتگی انجام دادین

۹ پاسخ

چهارده هفته

انومالی ۱۸ هفته

ان تی گفت دختره و دختر شد قربونش بشم که🥰

هفته۱۵

انومالی که رفتم جنسیت و فهمیدم

ان تی گف پسره ۱۶هفته هم ی سونو دادم باز گف پسره

به من ۱۲هفته گفت ۹۹درصد پسره
۱۷هفته هم قطعی شد

۱۸هفته

واسه من ۱۲ هفته با درصد بالا گفت پسر ، ۱۸ هفته آنومالی هم پسر بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری