سلام خانوما ازمایش قند بارداری رو چند هفتگی انجام دادین؟؟

۳ پاسخ

یکیش توی هفته هفت
یکی هم توی سه ماهه دومه فکر کنم

ببخشید آزمایش بارداری رو باید حتما دکتر زنان بنویسه؟

۲۴هفته تا ۲۸هفتس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری