اونجا فعلن نزن
باید صبر کنی بخیه هات خوب شن بعد
میتونی با کرم موبر فقط بالاش بزنی کاری به پایین نداشته باش
صبر کن خیلی زوده
منم بعد ۴۰ روز شیو کردم
خیلی با احتیاط انجام بده با اینه
من که تا دوهغته بعد شیو کردم
من هنوز شیونکردم هنوز هنوز بخیع هام تیر میکشه
من بعد ۴۵ روز شیو کردم 😮💨😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.