من ۲میبندم. تا ۸کیلو میشه ۲بست
من الان سه میبندم گلم . نمیدونم فعلا سه ماهگی اون اندازش بشه یا نه
۳
من سایز ۴ مهربان با پوسته مای بیبی و اندازس ،سایز ۴ کانال دارش یکم بزرگه
۳ میبستم الان ک ۳ ماهش تموم شده ۴ میبندم ، ۳ خیلی وقت بود رد مینداخت رو رونش
سایز ۳
من سایز۲ می بندم
فعلا ۳ ولی همونم خط میندازه
سایز ۴
بستگی به وزنشون داره دیگه
من تازگی ۳
بستگی به وزن نی نی داره
من سایز ۳ میبندم الان چون سایز ۲ روی پاهاش خط مینداخت و نم میداد
سایز ۳
بستگی به وزنش داره من یه تایمی ۳ و آخراش ۴ میبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.