۱۳ پاسخ

من ۲میبندم. تا ۸کیلو میشه ۲بست

من الان سه می‌بندم گلم . نمی‌دونم فعلا سه ماهگی اون اندازش بشه یا نه

۳

من سایز ۴ مهربان با پوسته مای بیبی و اندازس ،سایز ۴ کانال دارش یکم بزرگه

۳ میبستم الان ک ۳ ماهش تموم شده ۴ میبندم ، ۳ خیلی وقت بود رد مینداخت رو رونش

سایز ۳

من سایز۲ می بندم

فعلا ۳ ولی همونم خط میندازه

سایز ۴
بستگی به وزنشون داره دیگه

من تازگی ۳

بستگی به وزن نی نی داره
من سایز ۳ میبندم الان چون سایز ۲ روی پاهاش خط مینداخت و نم میداد

سایز ۳

بستگی به وزنش داره من یه تایمی ۳ و آخراش ۴ میبستم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی