۴ پاسخ

پسر بزرگم۱۳سالش هست یعنی اینقدر بازی بازی می‌کنه بهش میگم مامان من به جای تو خسته شدم🤣.پسر دومیم هم تا ۵ سالگی نمیتونست حرف بزنه الان فحش نسار مون می‌کنه.🥹در کل همه ای بچه ها مثل هم نیستند.

خب بچه سالم شر و شیطونه دیگه. درسته هرچقد بگذره بالاخره غلت میزنه و چهاردست و پا و بدو بدو ووو
اون که یه گوشه میخوابه بی صدا و حرکت مشکل داره

واااا،خب بچه سالم شیطونه دیگه

محل نده ذات هر بچه فرق میکنه

سوال های مرتبط