۴ پاسخ

منم داشتم بهداشت گفت دردهای کاذب تو ماه نهم هست جدی نگیر طبیعیه

نه درد پریودی نشانه باز شدن دهانه رحم هست

منم داَشتم

منم دارم

سوال های مرتبط