وزن نینی کم بود بجز لیدی میل دکتر بهتون چه قرصی داد؟

۷ پاسخ

به من یه مولتی ویتامین داد میخای عکسش بفرسم بگیر بخور خودمم دارم ازش پره اگه نزدیک بودی میاردمش برات ک دیگه نخواد بخری 🥲

مولتی ویتامین خوب

آل ارژنین

آل ارژنین

فست میلم هست
پرپروتیئنش

من تو ۲۷ هفته رفتم سونو وزن دخترم ۹۱۲ گرم بود گفت ریزه میزه هست از کی میتونم لیدی میل بخورم؟

اینو داده ولی پشتش نوشته در زمان بارداری و شیردهی استفاده نشود😐

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری