دختر من که همینم نمیخوره
بچه من همینم نمیخوره شاید دوتا سیب و دو تا گوشت
کافیه
کنارش باید برنجی نونی چیزی باشه یکمم سیب زمینیش بیشتر باشه ولی گوشتش اندازه است
روزی اندازه یه قوطی کبریت کافیه
کمه خدایی
بستگی به استهاش داره اگر خورد اینا را بیشتر بهش بده
دختر منم همینقدر میخوره والا
کمه بنظرم
من تاس کباب که درست میکنم پسرم یه بشقاب خورشت خوری میخوره
البته بدون نون
اگر لقمه بگیرم کمتر میخوره
کمه عزیزم البته بستگی ب اشتهاش داره
خیلی کم البته پسر من غذاخور
خوشاب سعادت اونایی ک گفتین کمه..دختر من لب نمیزنه...نهایت دو قاشق برنج.یا خیییلی کم بعضی چیزا
سیب زمینیش بیشتر باشه کافیه
برای عصرانه خوب
خیلی کمه،حداقل سه برابر این،البته بدون نون
به نظرم کمه عزیزم
کافیه بنظرم
واسه بچه من کمه باید تیلیت شه
کمه پسرمنم اینقد میخوره ولی خدایی کم میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.