۷ پاسخ

اگه منظورت اینه ک بعد چند روز سینه شیر کرد که بلافاصله بعد زایمان ک شیر دادم به بچه

جواب گرفتی گلم

اینم هست

تصویر

اینا را بخون بیمارستان بهم داده

تصویر

من بیمارستان میرم برای اموزش شیردهی
گفت طبیعی باشی تا3روز اغوز هست و شبر کمه و سزارین تا5 روز اغوز یعنی حجمی نداره اما بچه سیر میشه چون معدش اندازه یه گبلاسه
برای افزایش شیر هم گفت روزی یک لیوان کنجد بخور
روزی یک قاشق مربا خوری هم سیاه دانه
اجیل و کاچی هم عالیه

من بچه شیر آغوز که خورد سینم خالی شد یه روز کامل شیر درست حسابی نداشتم بچم همش گشنه بود شیر خشکش دادم بعدش شوهرم برام قرص شیرافزا گرفت روزی یه وعده میخورم صبح ظهر شب خداروشکر فعلا شیرم خوبه ولی بازم شبا کمه شیرم شیرخشکش میدم

بعد ۳ماه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۳ ماهگی