۵ پاسخ

منم دارم شدیددد
اکو دادم اوکی بوده
ولی ظاهرا اکثرا دارن

من از اول داشتم🤦🏻‍♀️

من ذاششتم..طبیعیه... رفتم اکو دادم گفت چیزی نیست

من اواسط داشتم
فرستادنم اکوی‌قلب
گفت چیزی نیست

من خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی