خانما شماهم تو هفته من یهو تپش قلب میگیرین

۳ پاسخ

توی حاملگی هم داشتم . ففول گاین ففول دئودنال و باهم خوردم خوب شدم

من بعد زایمانم داشتم رفتم دکتر گفت از کم خونی. دو تا قرص اهن میخورم

من تو هفته شما اره عزیزم حتی از ۳۲ هفتگی داشتم با زایمان رفع میشه نگران نباش♥️🫂

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی