خانما شما هم یهو تپش قلب میگیرین؟بعدش خوب میشین؟

۶ پاسخ

من ک‌خیلی وقته شدید دارم

واییییی آره

سلام خانم من امروز ۳۹ هفته و۱ روزم رفتم واسه معاینه لگن دکتر با دست یک سانت رحمم رو باز کرد الان از اون موقع خونریزی دارم

اره یهو یه حالت اضطرابی و تپش میگیرم انگار

اره یه موقع های انگار میخواد از جاش کنده بشه😐

یجا خوندن بچه وقتی زیر معدس اینجور باعث تپش قلب میشه
ماه اخر میوفته تو لگن‌دگ فشار به معده نمیاد تپش ام‌نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی