خانما شما هم تا وارد زایشگاه و بیمارستان میشین استرس میگیرین

۶ پاسخ

زایشگاه بیمارستان دولتی انگاری کشتارگاهه هر کی میاد بالا سرت یه اخلاق خوش نداره بجای ارامش دادن استرس میدن

من احساس خیییلی خوبی دارم میبینمش😍خاطره قشنگ دارم

ارععع

ن من میگم خدا کنه همینجا زایمان کنم برم بیرون 😂😐

من نرفته ندیده استرس دارم 😥

آره خیلی شبها از ترس خواب ندارم با اینکه تجربه داشتم

سوال های مرتبط