۱۳ پاسخ

من همش کار میکنم میام دراز میکشم فشارمم پایینه حال ندارم

منم همینجورم 😅

من چرا از الان اینجوری ام 🤦‍♀️😅

آره چون واقعا سنگین میشیم من پهلو ب پهلو ک میخام بشم اگ شوهرم خونه باشه میگه یا خدا تریلی میخواد دور بزنه گاهی واقعا سخته پاشم ب بچم غذا بدم الهی بمیرم امروز ۵ روزه ازم دوره آبله گرفته اون خونه داییش گریه من خونمون گریه دارم روانی میشم اینم از ماه آخر من با چ خاطره زشتی داره تموم میشه

من از الان اینطوریم هنو وارد نه نشدم 😅

من که از ۳۱ هفته شبا ۲ ساعت میخوابم بقیه اش تاصب بیدارم درد و سنگینیم که جای خود داره

ن خوابیدنم راحته
ن نشستم
ن درازکشیدنم
ن راه رفتنم
کلا پوکیدم نابودم

ماه نهم خیلی سخته و خیلی باید حساس باشی به هر دردی

من از شروع ماه هشت اینطوری شذم

منم همینجوریم گلم

بخدا از الان خستم نهنفسم بالا میاد نه حرکتم راحته کلافم🥲🙆🏻‍♀️

دقیقااا ، هیچ جوره راحت نیستم هیچ جوره

اره دیگه

سوال های مرتبط