من همش کار میکنم میام دراز میکشم فشارمم پایینه حال ندارم
منم همینجورم 😅
من چرا از الان اینجوری ام 🤦♀️😅
آره چون واقعا سنگین میشیم من پهلو ب پهلو ک میخام بشم اگ شوهرم خونه باشه میگه یا خدا تریلی میخواد دور بزنه گاهی واقعا سخته پاشم ب بچم غذا بدم الهی بمیرم امروز ۵ روزه ازم دوره آبله گرفته اون خونه داییش گریه من خونمون گریه دارم روانی میشم اینم از ماه آخر من با چ خاطره زشتی داره تموم میشه
من از الان اینطوریم هنو وارد نه نشدم 😅
من که از ۳۱ هفته شبا ۲ ساعت میخوابم بقیه اش تاصب بیدارم درد و سنگینیم که جای خود داره
ن خوابیدنم راحته
ن نشستم
ن درازکشیدنم
ن راه رفتنم
کلا پوکیدم نابودم
ماه نهم خیلی سخته و خیلی باید حساس باشی به هر دردی
من از شروع ماه هشت اینطوری شذم
منم همینجوریم گلم
بخدا از الان خستم نهنفسم بالا میاد نه حرکتم راحته کلافم🥲🙆🏻♀️
دقیقااا ، هیچ جوره راحت نیستم هیچ جوره
اره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.