۲ پاسخ

بزن به برق درجه رو بچرخون روی ۲۰. پیاز و موادتو بریز سرخ کن حالا هرچی ک میخوای درست کنی بعد اب جوش بریز و بچرخون روی ۸۰ درجه درشو ببند سوپاپ نباید باز باشه اولش یکم بخاز ار روی اون سوراخ کوچولوی روی در میاد بعد قطع میشه بعدم ک غذات پخت سوپاپش رو باز کن بزار بخارش بره بعد درش رو باز کن.
اگه قرمه میخوای بزاری اندازه وقتی ک میخوای بکشی اب داشته باشه اب بریز چون ابش بخار نمیشه و توی فشار هوا میپزه.
اگه قیمه میخوای بزاری حتما لپه رو جدا سرخ کن و بعد پخت گوشت بریز و ۱ ربع بزار لپه بپزه.

عالیه
زودپزه دیگه
مواد تفت بده بریز داخلش آب بریز درش محکم ببند بزار رو هر تایمی که مد نظرته من همیشه میزارم رو اخری

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی