از کی کوچولوهامون میتونن خودشون شیشه شون تو دست بگیرن ؟ 😁

تصویر
۹ پاسخ

هر بچه ای فرق میکنه…
من پسرم ماشالله از ۳ماهگی خودش میگرف
الان ک ۵ماهش شده دیگ خودش شیر میخوره
شیشه شیر اونت داره بی بی لند هم داره

من بی بی لند دارم پسرم از سه ماه میگرفت .الان ۴ماهه بهتر میگیره

آخ آخ منم همینم ازهمه نوع دارم

عزیزم اون بی بی بند چند سی سی هست شیش؟

من الان یکمی تهش دستشو میذارم اما اینک مستقل باشه و خودش تااخر بتونه نه هی از دهنش در میاد اما تلاششو میکنه😅😂❤️

دختر من میگیره اما بازیگوشی میکنه نمیخوره مجبورم خودم بدم😑

باید از همون اول عادتشون بدی که خودشون بگیرن. دیگه بعد ۶ماهگی تسلطشونم بیشتر میشه روی گرفتن شیشه

۵ ماهکی دیگه میتونن
البته واسه دختر من دسته داره راحت تر میگیره

چقدررر تنوع شیشه شیررر😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی