۳ پاسخ

من شنیدم‌ک خوب نیست

نه خوب نیس مسی برا بچه تو پیرکس پرست کن با تو استیل بهترینا اینا هستن،حتی قابلمه معمولی سالم هم بهتر از مسه

من کلا توی مسی برای پسرم میپختم. خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط