عصرونه به بچه هاتون چی‌میدین؟ایده بدید

۵ پاسخ

پرتقال دادم

من عصرانه بعضی وقتا میدم چون اینجوری شیر کم میخورن
عصرانه بیشتر وقتا میوه میدم

موز .

من براش فرنی درست کردم توش کلی چهارمغز ریختم .امروز بهش دادم

سیب‌زمینی آب‌پز

سوال های مرتبط

مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی