۴ پاسخ

اختیاری میخای یری سزارین یا اجباری مگه‌معاینع شدی؟

تنها بدی دکتر حقی اینه تو مطبش خیلی برای مریض وقت نمیزاره. کارش خوبه ولی بیشتر تو مطبش بیشتر کارا و راهنمایی ماما انجام میده ولی موقع زایمانم خوب بود

من دخترم طبیعی دکتر حقی بدنیا اورد راضی بودم ازشون الانم میخوام ایشون طبیعی بچم بدنیا بیاره .تو مطب خانومایی ک زایمان کردن اومدن ک سزارین بودن ازشون پرسیدم راضی بودیم همشون ازش راضی بودن میگفتم خیلی خپب بخیه میزنه

برو پیش دکتر ساعدی کارش عالی واسه جوری بخیه زده ک اصلا دیده نمیشه و زیر میزی هم نگرفت

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی