اختیاری میخای یری سزارین یا اجباری مگهمعاینع شدی؟
تنها بدی دکتر حقی اینه تو مطبش خیلی برای مریض وقت نمیزاره. کارش خوبه ولی بیشتر تو مطبش بیشتر کارا و راهنمایی ماما انجام میده ولی موقع زایمانم خوب بود
من دخترم طبیعی دکتر حقی بدنیا اورد راضی بودم ازشون الانم میخوام ایشون طبیعی بچم بدنیا بیاره .تو مطب خانومایی ک زایمان کردن اومدن ک سزارین بودن ازشون پرسیدم راضی بودیم همشون ازش راضی بودن میگفتم خیلی خپب بخیه میزنه
برو پیش دکتر ساعدی کارش عالی واسه جوری بخیه زده ک اصلا دیده نمیشه و زیر میزی هم نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.