۲ پاسخ

حقی خوبه ولی من از رسیدگی بیمارستان اصلا راضی نبودم.ماماهاش واقعا بدرد نخوره.بعد اونهمه درد تا میخاستم یکم بخابم ینفرشون میومد تو اتاقم براشون مهم نبود چ ساعت از شبانه روزه اصلاااا من نتونستم یک ساعت بخابم.کابوسه برام اون بیمارستان😣

برو تاپیک های من بخون زیاد هست

سوال های مرتبط