حقی خوبه ولی من از رسیدگی بیمارستان اصلا راضی نبودم.ماماهاش واقعا بدرد نخوره.بعد اونهمه درد تا میخاستم یکم بخابم ینفرشون میومد تو اتاقم براشون مهم نبود چ ساعت از شبانه روزه اصلاااا من نتونستم یک ساعت بخابم.کابوسه برام اون بیمارستان😣
برو تاپیک های من بخون زیاد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.