اینجوری روش ترد داخلش نرم
سیبزمینی اماده داخل بزاری عالیه ولی خودت بریزی بیشتر طعم تنوری قالبه ایر فرایر اگه منظورته
چقد خوبه از لوازم برقیاتون استفاده میکنید واسه من دارن خاک میخورن🥲
این عکسو داشتم فقط ک اونم رو حالت پرتره بوده تار شده😂ولی در کل عااالیه عصای دستمه نباشه لنگم
توی تاپیکام هست عکسش
خشک و ترد میشه
من زیاد هوشم نمیاد سرخ کنم بدون روغنه پلی مول اونی ک تو روغن میپزه مزه نمیده به ادم انگاری ک تنوری میشه
من بزرگ برش میزنم کف سرخ کنم فیل میندازم داخلش پخته و روش سرخ ششده هس و ادویه اینام میزنم خیلی خوب میشه ما دوس داریم
سرخکن بدون روغن ؟
عکس ندارم ولی خوب میشه
عکس ندارم ولی ترد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.