خانما مدل پستونک این ارتودنسیا خوبن یا اون سر گردا

۵ پاسخ

من به پسرم تا سه ماهگی سر گرد دادم الانم حدودا یک ماهه ارتودنسی میدم

دختر من هردو شو میگیره خودم ارتودنسی میدم ک احتمال میدم بهتر باشه

دختر من باز بادومی نگرفت
ارتودنسی رو قبول کرد 🌸😅

دختر من ارتودنسی رو نگرفت
عوضش عاشق بادامیه
خیلی راحت گرفت و خیلیم وابسته ست

پسرمن ارتودنسی نگرفت بادومی رو به زحمت قبول کرد

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی