لِنا چطوره؟
آنیل هم بهش میاد
تینا هم زیباست
تینا خیلی قدیمیه
میتونی رو اسم های لنا و نلین و نیلماه هم فکر کنی
نیلا و لنا
تینا یه کوچولو قدیمیه .
نورا هم خوبه
ما نیلا و نیکا داریم ✨ بنظرم قشنگن
تینا قدیمیه
انیلا هم بهش میاد
نلا ام میشه بهش فک کنی
نیلماه
نیلماه جدید تره
اسمای جدید تر ام هستااا
نیل هم قشنگه بهش میاد😍
نهال هم قشنگه ها
خوبه
اسم سلیقه ای هست کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.