علائم پسر داشتن چیه و چه غذایی هوس میکنید؟

۳ پاسخ

اصلا ب علائم توجه نکن
ربطی نداره

فقط میدونم از مرغ و گوشت متنفر میشی

منم عاشق ترشی جات و شوری. و تندی هستم. از دوغ و بستنی خیلی خوشم میاد
از شیرینیجات متنفر بودم از مرغ هم خیلی بدم میاد از سیر بدم بیاد بوی پیاز
جنسیت هم نمیدونم☹️

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان اسما
‌ مامان اسما ‌ تولد