علائم پسر چیه.

۷ پاسخ

اصلا ب علائم نیس من تمومه علائمم مال پسر بود همه میگفتن پسره. ولی دیروز رفتم انومالی ی گل دختر خوشگل بود

من خودم سر پسرم کمر درد زیاد داشتم.پوستم خیلی خوب شده بود.ویار شوری داشتم.و وسط تابستون که ماه های اولم بود چیزای خنک دلم میخواست مثل خیار ماست

علائمت چیه خودت؟

علائم خاصی نداره فقط سونو مشخص میکنه

من ویار ب ترشی و شوری داشتم مثل خیار شور و لیمو با نمک ، اصلا چیزای شیرین خوشم نیومد

واسه من که غروب ها حالت تهوع داشتم فقط شوری و ترشی یعنی الوچه و تخمه و پسته شور و زاغ. ببخشید رنگ ادرار تیره یعنی نارنجی.

علائم پسر ودخترگاهی اوقات یکیه

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی