سلام من با شیشه میدم بهش
من از اول با شیشه دادم
باشیشه عزیزم
با شیشه
با شیشه میدم ، البته دکترا میگن با قطره چکان بدید که پسر من همه رو میریزه دور دهنش با شیشه راحتتره
من الان دکتر بودم گف به هیچ عنوان با شیشه شیر بهش نده با قطره چکون بده گف به مروز سینت ول میکنه شیر خشکی میشه اگه با شیشه بدی
من با شیشه
من با شیشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.