۸ پاسخ

سلام من با شیشه میدم بهش

من از اول با شیشه دادم

باشیشه عزیزم

با شیشه

با شیشه میدم ، البته دکترا میگن با قطره چکان بدید که پسر من همه رو میریزه دور دهنش با شیشه راحتتره

من الان دکتر بودم گف به هیچ عنوان با شیشه شیر بهش نده با قطره چکون بده گف به مروز سینت ول میکنه شیر خشکی میشه اگه با شیشه بدی

من با شیشه

من با شیشع

سوال های مرتبط