تایپیک قبل لطفا جواب بدیننننن🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥲🥲

تصویر
۸ پاسخ

من رفتم مغازه کارتشو گرفتم رفتم براش کیک خریدم اومدم جلو مغازه سوپرایزش کردم 😂😂 دیگه خودش فهمیده بود

من بیشتر دوتایی گرفتم ... شوهر من خیلی اهل قهوه و اسپرسو ایناست من تو خونه اسپرسوساز نداشتم از یه ماه قبل تولدش رفتم کافی بار و لوازم کافی بار خریدم اسپرسو ساز . فنجونای قشنگ . بانکه های چوبی خوشگل .ریسه . شکلات و همه چیز کم کم خریدم گذاشتم کنار کیک هم خریدم بعد روز تولدش تو خونه چیدم هم خودم خیلی ذوق کردم هم همسرم با یه تیر دو نشون زدم هم خونه قشنگ شد ذوق کردم هم شوهرم خیلی سورپرایز شد

من همیشه دوتایی رو ترجیح میدم یبار بهش گفتم تولدت خونه مامانم هستیم من زود میرم وسایلامو میزارم خونه بردار شب بیا اونجا ولی خونه بودم شمع چیده بودم شام موردعلاقشو درست کرده بودم و کیک چراغارو خاموش کردم اومد مثلا وسایل برداره خیلی سوپرایز شد

من کلا تولدامونو دوتایی میگیرم، همیشه هم سورپرایز میکنم، پارسال شب تولدش اومد خونه کیک گرفتم سوپرایزش کردم بعد فرداش دوباره کیک و دسته گل گرفتم بردم دفتر کارش،یه بارم از قبل رفتم یه میز تو کافه رزرو کردم چندتا از عکسامونو ظاهر کردم رو میز چیدیم کیک گرفتم دادم کافه ، بعد رفتم خونه از سرکار اومد گفتم بریم یه چیزی بخوریم برای تولدت بردمش اونجا

بنظرم دوتایی بهتره شام مورد علاقه شو بپز یه مینی کیک بخیر و یه کادو در حد توانت و یه لباس خوشگل بپوشو موهاتو مرتب کن خلاصه یه فضای مرتب و زیبا بچین
انشاالله خوش بگذره بهتون عزیزم ❤️

به نظرم چون اذیت میشی خانوادگی جشن بگیرین دوتایی جشن بگیرین شرایطشو داری براش کیک بپز قبل اومدنش یه میز کوچولو با شام خوشمزه درس کن
یا میتونی رری رستوران یا کافه اونجا از قبل هماهنگ کنی

مهمونی اذیت میشی

دوتایی بهتره
من خودم کیک درست کردم براش یه بار

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا👶🏻🍼 مامان رستا👶🏻🍼 ۹ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد