علف باید به دهن بزی شیرین بیاد خوشش میاد بزار بگیره دااااا
بااین تفاسیر خدا ب اون دختر طفلک رحمکنه و با شماها وصلت نکنه😬
چه چیزا ، دختر هرچی قدبلند تر قشنگ تر
بستگی به قد و وزن داییتون داره، باید مناسب هم باشن، البته دختر هر چه ظریف تر باشه تو دل برو تره
فقط کسی که قد بلندی نداره میتونه به این قد بخنده 😏
کی گفته این قد زشته فک کنم شما تو عهد بوق رندگی میکنی الان قد بلند ملاک زیبایی و مدل شدن ن قد ۱۵۰ .۱۶۰
داییت باید بپسنده، نه قد بلند کجاش زشته؟؟
ببخشید قد خودتون ۱۵۵ ایناس😂😂😂قد. بلندی ارزوئه واسه خیلیا ک هیچوقت نمیشه بهش برسن
منم قد بلندم ینی بده ۱۷۲هستم زن قدبلند کم پیدا میشه
حتما داییت کوتاه و لاغره 😁
خوده دایی قد و وزنش چقدره؟
من قد بلند نیستم همیشه آرزومه قدم بلند بود
دختری که قد بلنده که نباید مجرد بمونه
بنظرم چیزی نگو که دل دایت زد بشه حتما ملاک ازداوج زیبای و قد نیست
خدا کنه با شما وصلت نکنه دختره خانواده شوهر اینقدر عجوبه دلم براش سوخت
تو خوبی 😒
داداشم قد کوتاه ریزع میره هست زن اش که انتخاب کرد همین ویژگی ها که میگی که داشت الان دارن در کنارهم زندگی میکنند دوتا بچه دارن پس هرکسی یه انتخابی داره
زشت و زیبا معنی نسبی داره
مهم داییه که خوشش آمده
چرا زشته؟ قد کع دست خودش نیست
اونی که باید بپسنده پسندیده
ماشالا قطعا خیلی خوش قد و بالاس😍😍قدش عالیه شاید توپر خوش هیکلی باشه
عزیزمی یکی دیگه میخاد زندگی کنه و باید بپسنده شما چرا دخالت میکنی؟!
سعی کنید سرتون به کار خودتون باشه.
وقتی داییت پسندیده دیگه حرف بقیه مهم نیست ک. داییت قد و وزنش چجوره
مهم اینه خوشبخت بشن قیافه تکراری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.