صربان قلب نینی من ۱۷۶ بود پسره
نینی من ۱۵۸ بود پسر
ولی راس میگن ربطی نداره اصن
ربطی نداره مال من بالا بود و پسر بود
سونو قلب ۱۶۴
انتی ۱۶۳
انومالی ۱۵۳
و نی نی پسره
برا من اولین سونو شش هفته۱۴۲بود
۱۳هفته۱۵۳
و پسر
عزیزم ربطی نداره کلا شانسی هست برا بعضیا. من سر دخترم ضربان قلبش 133 بود درصورتی که میگن زیر 140 پسر هست.
و سر این بارداریم 165 هست ولی هنوز جنسیت نمیدونم
میگن ربطی نداره ولی میشه هروقت جنسیتو متوجه شدی خبر بدی
دختره
ربطی نداره عزیزم ضربان هم تغییر میکنه
ربطی به جنسیت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.