سلام بچه ها ضربان قلب ۱۴۴ جنسیت پسره یا دختر،؟

۱۰ پاسخ

صربان قلب نینی من ۱۷۶ بود پسره

نینی من ۱۵۸ بود پسر
ولی راس میگن ربطی نداره اصن

ربطی نداره مال من بالا بود و پسر بود

سونو قلب ۱۶۴
انتی ۱۶۳
انومالی ۱۵۳
و نی نی پسره

برا من اولین سونو شش هفته۱۴۲بود
۱۳هفته۱۵۳
و پسر

عزیزم ربطی نداره کلا شانسی هست برا بعضیا. من سر دخترم ضربان قلبش 133 بود درصورتی که میگن زیر 140 پسر هست.
و سر این بارداریم 165 هست ولی هنوز جنسیت نمیدونم

میگن ربطی نداره ولی میشه هروقت جنسیتو متوجه شدی خبر بدی

دختره

ربطی نداره عزیزم ضربان هم تغییر میکنه

ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری