اصلا ب تعداد ضربان نیست،من خودم با این اعداد ی جنسیتو پیدا کردم ولی سونو دقیقا برعکسشو گفت
ولی اینو بگم که هرموقع رفتم سونو ضربان قلب خیلی اروم میزد یعنی باسرعت نبود خیلی اروم میکوبید ولی سر دخترم هر موقع میرفتم انقد با ضربه میزد و محکم بود من از اولین سونو میگفتم این ضربان قلب ارومه پس پسره
ضربان قلب به خونی که عبور میکنه ربط داره ممکنه ۵ دیقه قبل ۱۴۰ باشه الان ۱۶۰ باشه ربطی به جنسیت نداره من بچم پسره و هفته پیش ضربان قلبش ۱۵۸ بود
من ۱۶۰ بود پسره رو دخترم ۱۵۰ بود
اگه ب ضربان قلب بود ک دکتر تو سونو جنسیت هم میگفت
به ضربان قلب نیست
من بر اساس همین چیزا همش فکر میکردم دختره پسر شد بچم ربط نداره گلم
والا میگن ربطی نداره اما واقعا ضربان قلب دخترا نسبت به پسرا آروم تره انگار
ربطی به جنسیت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.