خانوما ضربان قلب جنین 165باشه یعنی پسره یا دختر ؟؟

۹ پاسخ

دختره

به نظرم پسره
پسرا اکثرا ضربان قلبشون خیلی بالاست

من ۱۷۰ بود انتی
ولی پسر شد
اصلا ربطی نداره

با توجه به علاعمت به دختر میخوره عزیزم

ربط داره بنظرم من سر دوتا قبلی از ضربان قلب دکترم متوجه شده بود فک کنم بالای 145 دختره

سلام این ماما هست تشخیص جنسیت میده پیامش بده کمکت کنه پیج اینستا ایتا روبیکا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055454640

باقی علائم رو بگو عزیزم

عزیزم جنسیت ربطی به ضربان نداره

ربطی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
بابای امیر بابای امیر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓مامان مامان توت فرنگی 🍓مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد