یعنی پس فردا شب تو تاریکی نشستیم😣
#پوشک
#شیرخشک

۱۲ پاسخ

خدا مرگش بده ایشالا چرا این سگ نمیمیره خدایا مرگشو زودتر برسون الهی امیننننن

فعک نکنم

خدابزرگه ایشالا چیزی نمیشه

اگه بشه یعنی کل شهرها ب ر ق ندارن ؟؟؟ یا فقط شهر بزرگ رو م ی ز ن ه؟

نه بابا

نگین تو روخوداااا فکرشم آدمو اذیت می کنه

چرا ترامپ هرچی میگه انقدر هول میشین شماها 😐🤣🤚🏻

معلوم نیست خودشم نمیدونه چند چنده

خدانکنههههههه

چرابازچیشدهههه😑😑😑😑😑🥺

خدانکنه🥺🥺🥺

خدابزرگه 😓

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۷ ماهگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی