سونو کجا رفتی؟منم هم هفته توام رفتم سلطانی گف احتمالی دختر،،،ولی همه میگن دل نبند🥲
علاعم ام صلا حالت تهوع نداشتم بدنم گهگداری تب میشه . هیچی میلم نمیکشه الا میوه . بیشتر ب چیز شور علاقه دارم ب چیپس و پفک هم خیلی علاقه دارم بنظرتون کسی میدونه جنسیت چی میشه
اگه معلوم بود ک دکتر خودش میگفت
. ۱۲ هفته واقعا برا جنسیت خیلی زوده
اگرم بگن الکی میگن دختره
دیگه حالا یا واقعی میشه یا نمیشه.
۱۲ هفته خیلی ریزه جنین اخرای ۱۴ هفته یکم مشخصه
زیاد مشخص نیس
دکتر چی گف
معلوم نیست که عزیزم
میگه بهت نگفت دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.