مامانا علت سکسکه زیاد نوزاد چیه؟؟

۴ پاسخ

دلیلش رفلاکسه

ما ک میگیم بچه گوشت میگیره الان تو بارداری هم توجه کردم ماه های اخر بچه روزی چند بار سکسه میزنه تو شکم و ورن گیری جنین هم دقیقا تو همین هفته های آخره

طبیعیه عزیزم
من پسر اولم دنیا اومده بود خیلی زیاد سکسکه میکرد

گلم ارغشو خوب بگیر همون باد گلو😀

سوال های مرتبط

مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۶ ماهگی