علت سکسکه زیاد نوزاد چیه؟

۶ پاسخ

سلام نشانه تکامل گوارشه و طبیعی

نشونه ی رشدشه عزیزم طبیعیه

میگن داره روده گشاد میکنه ک

داره رشد می‌کنه

نفخ داره
شکم و معده اشو بصورت دورانی ماساژ بده

رفلاکس پنهان

سوال های مرتبط

مامان اقا کارن مامان اقا کارن ۲ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی