۶ پاسخ

اره گلم منم دقیقا همین مدل دردها رو دارم به پهلوی چپ که دراز میکشم اروم میشه. طبیعیه نگران نباش🌸

من صبح تست زدم‌مثبت هنوز بتا ندادم پهلوهام و‌کمرم‌ دردمیکنه ادم‌استرس میگیره نکنه خطرناک باشه

ببین من از اول الانم که ۱۴ هفتم دارم فقط استراحت کن

اوایل ک نمیدونستم زیاد
الان هر از گاهی دارم

منم اولاش اینجوری بودم انگار میسوزه الان خیلی بهتر شدم

مال منم گاهی اوقات اینجوریه گلم ولی دردش قابل تحمله

سوال های مرتبط