اره گلم منم دقیقا همین مدل دردها رو دارم به پهلوی چپ که دراز میکشم اروم میشه. طبیعیه نگران نباش🌸
من صبح تست زدممثبت هنوز بتا ندادم پهلوهام وکمرم دردمیکنه ادماسترس میگیره نکنه خطرناک باشه
ببین من از اول الانم که ۱۴ هفتم دارم فقط استراحت کن
اوایل ک نمیدونستم زیاد
الان هر از گاهی دارم
منم اولاش اینجوری بودم انگار میسوزه الان خیلی بهتر شدم
مال منم گاهی اوقات اینجوریه گلم ولی دردش قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.