۵ پاسخ

رفلاکس داره گلم

راستش من باور ندارم اعتقادی ندارم
ولی دوتا مانان بزرگام قدیمین میگه فرشته ها باشون حرف میزنن از مامان باباشون میگن
نمیدونم والا از کجا میدونن 😐😅

بچه منم اینجوریه دلم براش میسوزه نگرانش میشم زود لمسش میکنم گریش قط میشه تو خواب

دخترمنم همینطور

سوال منم هست دختر من گریه میکنه
میترسه قهقهه میزنه

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی