خانما من بخیه هام میسوزه چکاکنم خوب بشن

۳ پاسخ

من هنوز هم‌درد و سوزش بخیه تا رو دارم

منم تا۱۰روز داشتم بخیه کشیدم خوب شدم

منم مفنامیک اسید میخورم دکتر نوشته بهترم یکم سوزش دارم ولی قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی