من تا ی ماه نمی تونستم درست بشینم و پاشم از درد تو ک چهار روزه
شیاف بزن بعد هر دستشویی خودتو با سشوار و حوله خشک کن
با عنبر نسا جا بخیه ها را با دودش
آناناس یا خودش با کمپوتش و آب میوه اش را هی بخور
تازه بخیه زدی طبیعی
۱۰ روزگی به بعد دردش میره.کم کم جوش میخوره
دردشون طول میکشه من امروز اولین بخیم افتاد
هنوز ک ۴روز شده😐مثلا بخیه هسشا
قرص اناهیل بخور و ویتامین سی جوشان
و کمپوت اناناس زودتر جوش میخوره
هرروز برو حموم با شامپو بچه بشور با سشوار خشک کن.شیافم بزار دردتو اروم میکنه
من هنوزم کامل خوب نشدم درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.