۶ پاسخ

من تا ی ماه نمی تونستم درست بشینم و پاشم از درد تو ک چهار روزه
شیاف بزن بعد هر دستشویی خودتو با سشوار و حوله خشک کن
با عنبر نسا جا بخیه ها را با دودش
آناناس یا خودش با کمپوتش و آب میوه اش را هی بخور

تازه بخیه زدی طبیعی
۱۰ روزگی به بعد دردش میره.کم کم جوش میخوره‌

دردشون طول میکشه من امروز اولین بخیم افتاد

هنوز ک ۴روز شده😐مثلا بخیه هسشا

قرص اناهیل بخور و ویتامین سی جوشان
و کمپوت اناناس زودتر جوش میخوره

هرروز برو حموم با شامپو بچه بشور با سشوار خشک کن.شیافم بزار دردتو اروم میکنه
من هنوزم کامل خوب نشدم درد دارم

سوال های مرتبط