خانوما بخیه هام خیلی میسوزه چیکار کنم 😩
زایمانم طبیعی بوده

۶ پاسخ

بله از تجربه زایمان که چطور پیش رفت چیکار کنی اسون تر وبهتره

نباید خودتو بشوری
با سرم شستشو خودت و آب بگیر اگه هم میخوای خودتو بشوری با آب جوشیده سرد شده بشور
اصلا نشین،اگه هم میشبنی بر خلاف بخیه بشین،پد هم هر ۴ تا ۶ ساعت عوض کن
قرص سفالکسین و آناهیل بخور

من اینا رو رعایت کردم خیلی بخیه هام خوب شدن با اینکه روز اول خیلی رو بخیه نشسته بودم ورم کرده بودن

عفونت کرده یا اینکه قبل زایمان عفونت داشتی

حتما خودتو با سرم شست وشو بشور خیلی خوبه
بزار یکی نگا کنه شاید عفونت کرده بخیه هات

قرص آناهیل بخور
وقتی میری سرویس یا حموم بعدش با سشوار خشک کن

تجربه ات رو میزاری

سوال های مرتبط