۴ پاسخ

من بعد از یک هفته که چکاپ رفتم پیش دکترم و گفت همه چیز اوکیه بهم کرم نیکا داد و میزدم رو بخیه، داخل و بیرون، عالی بود

اینقدر نشین رو بخیه هاتت. فقط دراز کش باش

با سرم شستشو بشور بعدش سشوار بکش نرم نرم میشه البته قبلش میتونی برو دوش بگیر

عفونت کردی احتمالا برودکتر چک کن

سوال های مرتبط