۶ پاسخ

من آنومالی ۲۵ بود بعد دو هفته شیاف و استراحت شد ۳۲

مراقبت کن تا هفته
بعدشم سونو واژینال بده ک دقیقتر چک بشه

سنو برا سرویکس بهتره واژینال انجام شه برا من سنو آنتی گفت 22دکتر گفت سرکلاژ باید شی بعد گفت برو واژینال انجام بده 36بود ان شاء الله برا تو هم خوب باشه

سرویکس پایینه مواظب باش

پسره انگار😍

مبارکه بسلامتی من سر پسرم ۳۳ بودم تا آخر ثابت موند

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حبه مامان حبه هفته بیست‌وپنجم بارداری