من آنومالی ۲۵ بود بعد دو هفته شیاف و استراحت شد ۳۲
مراقبت کن تا هفته
بعدشم سونو واژینال بده ک دقیقتر چک بشه
سنو برا سرویکس بهتره واژینال انجام شه برا من سنو آنتی گفت 22دکتر گفت سرکلاژ باید شی بعد گفت برو واژینال انجام بده 36بود ان شاء الله برا تو هم خوب باشه
سرویکس پایینه مواظب باش
پسره انگار😍
مبارکه بسلامتی من سر پسرم ۳۳ بودم تا آخر ثابت موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.