۲ پاسخ

به پسر من که دیشب قطره بینی دیفن با پاراکید و قطره پلاژین داده

ببرش دکتر . پسر منم یک هفته پیش سرما خورده بود اولش بهش شربت پلارژین و نئوتادین دادم بعدش به دکترش که گفتم سرماخوردگیش شدید بود آزیترومایسین داد بهش

سوال های مرتبط