آب کیسه آب چه رنگیه اگه نشتی بده میگن زرده؟

۳ پاسخ

فردا برو ازمایش امینوشور بده اگه احساس میکنی نشتی داری یا ابریزش داری ولی مثل ادرارنیست خودبه خود میریزه نمیتونی نگه داری .مایعات زیادبخور اگه مشکوکی حتماحتماهم امینوشوربده

میگن با سرفه وعطسه واینا نشتی میده.از ترشحم آبکی تره واندازه شم بیشتره.از رو رنگ معلوم نمیشه

عزیزم خودش میریزه مثل جیش نیس ک نگهش داری خود ب خود میاد کلا خودت متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری