فردا برو ازمایش امینوشور بده اگه احساس میکنی نشتی داری یا ابریزش داری ولی مثل ادرارنیست خودبه خود میریزه نمیتونی نگه داری .مایعات زیادبخور اگه مشکوکی حتماحتماهم امینوشوربده
میگن با سرفه وعطسه واینا نشتی میده.از ترشحم آبکی تره واندازه شم بیشتره.از رو رنگ معلوم نمیشه
عزیزم خودش میریزه مثل جیش نیس ک نگهش داری خود ب خود میاد کلا خودت متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.